Grabbing the last straw to write is not the best idea. However, I got to do what I got to do. All I can see everywhere now is THE virus, the numbers, and all other information surrounding it. Since I am very sensitive, I can’t just leave this without a voice. What happened actually in […]

Muzikantai negali jautriai sąveikauti, jeigu jie negirdi vienas kito. Vienas kito girdėjimui įtaką daro grojimo garsumas, instrumento tembras, aplinkos triukšmingumas ir pan. Kai nėra jokių normatyvų, dažnai susiduriama su struktūrišku garso potencialo išnaudojimu. Tam reikalingas ne tik grojimo, bet ir tylos valdymas. Pauzių valdymas (Crook, 1991): Atlikėjai groja po vieną garsą – vengtina dviejų ar […]

We listen to the radio while driving our car, listen to music from our phones through our new earphones, blast the music at the party. It never comes to our mind how music history may affect what we hear now. Sure, it may be the little parts. The past profoundly affects the future because it […]

Sausio 17 d. „Jazz Academy” erdvėje įvyko LMTA dėstytojo, kompozitoriaus, garso menininko, vieno iš erdvinio garso sferinės studijos įkūrėjų Mantauto Krukausko paskaita apie muziką erdvėje. Paskaitoje buvo pristatyta erdvinės muzikos ir imersinio garso istorija, pateikti paskaitos temą iliustruojantys pavyzdžiai nuo seniausių laikų iki šiuolaikinės muzikos. „Kurdami muziką paprastai galvojame apie harmoniją ir melodiją, bet praleidžiame […]

Ever since I was a little girl, I loved music. Years passed and I sure hoped to dedicate my life to music. Years passed and I did everything to reach my goal. Music school, conservatory, university studies. Frankly, I felt not in my place. I was just a number. Years passed and all the life […]

Kaune įsikūrusi džiazo, ritmo ir improvizacijos erdvė „Jazz Academy“ skelbia naujų mokinių atranką ir kviečia muzikuojantį jaunimą įsilieti į talentingų atlikėjų gretas.  Kiekvienam kandidatui atrankos komisija skirs pakankamai laiko, kad kandidatai galėtų tinkamai prisistatyti ir sugroti (padainuoti) vieną ar kelis pasirinktus kūrinius. „Neformalumas labai svarbus jaunam žmogui. Dirbame meistriškumo kursų pagrindu. Jaunuoliai gali rinktis iš […]

Improvizaciniame muzikos atlikime didžiausias iššūkis suderinti soluojančio muzikanto ir instrumento laisvąsias atlikėjiškas priemones su poreikiu suformuoti ryšius su kitais ansamblio nariais ar aplinka. Daugelyje kitų muzikinių sričių tai sprendžiama pasiskirstymu rolėmis. Kiekvienas instrumentas turi savo rolę: bosinis instrumentas akcentuoja akordo primas, harmoninius centrus ir ritmą, akomponuojantis derinasi prie ritminės ir melodiją spalvinančios funkcijos, solistas atlieka […]